komplexní řešení
Digitalizace
OOH
Nezávislé měření výkonnosti reklamních nosičů pomocí automatické diagnostiky
Nejvýkonnější kampaně bez chyb a ihned
Co přináší digitalizace OOH
(Out Of Home)
skokové zvýšení efektivity při sestavování kampaní
výraznou úsporu finančních prostředků pro zadavatele
výraznou úsporu finančních prostředků pro zadavatele
přesné měření výkonu reklamních nosičů subjektem nezávislým na provozovatelích
měření nosičů všech provozovatelů na trhu pomocí jednotné metriky
online nákup ucelených kampaní i jednotlivých nosičů
návrhy a nákup OOH kampaní s maximální efektivitou, pomocí robotických systémů přináší:
- mimořádnou rychlost zpracování
- ideální rozložení celé kampaně
- výběr těch nejkvalitnějších nosičů
Problémy současného stavu OOH
Absence jednotného a objektivního měření
Někteří provozovatelé poskytují data měření nosičů OOH. Měření však provádějí sami a pouze na vlastních nosičích, nelze ho tedy považovat za objektivní. Každý provozovatel navíc používá odlišný způsob měření – výstupní data nejsou porovnatelná.
Omezené nabídky
Billboardové společnosti nikdy nenabídnou všechny aktuálně volné nosiče. Každý obchodník totiž pracuje pouze s částí databáze, z níž pro své klienty sestavuje nabídky. Velké množství nosičů navíc rezervacemi blokují jiní klienti pro potřeby výběrových řízení. Pro jedno výběrové řízení přitom nosiče rezervuje více subjektů najednou.
Dezinformace v umístění nosičů
Popis umístění není vždy korektní – z důvodu zvýšení prodejnosti je pozice některých nosičů falešně situována do atraktivnějších oblastí. Nezřídka se jedná i o několikakilometrový posun. Pokud je umístěno více nosičů vedle sebe, jsou v katalogových listech prezentovány jako samostatné silné nosiče.
Chybovost
Při mechanické realizaci kampaně s počtem několik set nosičů, navíc od několika dodavatelů, jednoduše nelze vybrat nejlepší nosiče a současně porovnávat jejich vzájemné umístění.
Bez podrobného vyhodnocení
Vyhodnocení efektivity kampaně klienti buď nedostávají vůbec nebo dostávají pouze součet OTS jednotlivých nosičů. OTS ovšem není objektivní (viz kapitola PP OOH) a neříká nic o kvalitě celé kampaně, tj. o jejím rozložení, naplnění jednotlivých lokalit, unikátních a duplicitních zásazích apod.
Časová náročnost
Mechanický postup při výběru nosičů je zdlouhavý, trvá dny až týdny.
ZAUJAL VÁS NOVÝ ZPŮSOB
ŘEŠENÍ VENKOVNÍ REKLAMY?
Napište nám, a společně zjistíme, co je pro vás nejlepší volba: