ZDROJ
PP OOH
Index PP OOH udává reálný výkon konkrétní reklamní plochy. Pracují s ním všechny dále uvedené robotické systémy.
Atraktivitu a cenu reklamní plochy určuje pouze její výkon. Do nedávna se určoval odhadem, nebo ručním sčítáním.
Díky současným technologiím – kamerovým systémům, navigacím, aplikacím mobilních telefonů a dalším, lze výkony reklamních ploch stanovit i podle přesné zóny viditelnosti pořízené na 3D mapách.
ZDROJE DAT
Pro optimální výpočet zásahu každého nosiče jsou použita data z více zdrojů, mj.:
mobilitiní data – Unacast
data mobilního operátora
demografická data
sčítání dopravy
zastávky a spoje
Data jsou zpracována analytickou společností, která je nezávislá jak na provozovatelích OOH nosičů, tak i na prodejcích a zprostředkovatelích.
![Mobilitní data - Unacast Mobilitní data - Unacast](https://nordeko.cz/wp-content/uploads/2021/07/Clever-maps_01-scaled.jpg)
![Mobilitní data - O2 Mobilitní data - O2](https://nordeko.cz/wp-content/uploads/2021/07/Clever-maps_02-scaled.jpg)