ZDROJ

PP OOH

Index PP OOH udává reálný výkon konkrétní reklamní plochy. Pracují s ním všechny dále uvedené robotické systémy.

Atraktivitu a cenu reklamní plochy určuje pouze její výkon. Do nedávna se určoval odhadem, nebo ručním sčítáním.

Díky současným technologiím – kamerovým systémům, navigacím, aplikacím mobilních telefonů a dalším, lze výkony reklamních ploch stanovit i podle přesné zóny viditelnosti pořízené na 3D mapách.

ZDROJE DAT

Pro optimální výpočet zásahu každého nosiče jsou použita data z více zdrojů, mj.:

mobilitiní data – Unacast
data mobilního operátora
demografická data
sčítání dopravy
zastávky a spoje

Data jsou zpracována analytickou společností, která je nezávislá jak na provozovatelích OOH nosičů, tak i na prodejcích a zprostředkovatelích.

Mobilitní data - Unacast
Mobilitní data - O2