PRODUKT

BIGIS

Unikátní program pro výběr nejlepších nosičů ve zvolené lokalitě.

Dostanete až 50× méně nebo více – rozdíl ve výkonu některých nosičů v rámci jednoho města je i více jak padesátinásobný. Prodejní cena je přitom obvykle stejná (!).

Reklamní plochy vybírejte podle výkonu:
Nejnovější technologie s jistotou přesně určí a označí dobrý a špatný nosič.
Ve výkonu reklamních nosičů bývá až padesátinásobný rozdíl v jednom městě!

VYZKOUŠEJTE, JAK RYCHLE A SNADNO SI VYBERETE DOBROU REKLAMNÍ PLOCHU PŘESNĚ PODLE VAŠICH PŘEDSTAV

Když kupujete billboard, je to podobné, jako když vybíráte ledničku nebo auto.

Musí se vám líbit – a mít nějaké vlastnosti. Nějaký výkon.

Výkon, který je nejen udávaný, ale i prokazatelně a důvěryhodně změřený.

Když tedy auto nebo ledničku řešíte – jak je možné, že

reklamní plochy klidně kupujete jen podle obrázků ze starých katalogů?!

Častěji, než byste čekali, jen vyhodíte peníze.

Kdy vám naposledy někdo dopravdy změřil účinnost vaší kampaně?

Jak si můžete být jistí, že za vaše peníze dostáváte to, co jste si objednali?

Volební kampaň ČSSD, podzim 2020

billboardy, euroformát

stav v září 2020

  • průběžné plochy (rovnoběžné s komunikací)
  • 3 stejné motivy těsně vedle sebe

stav v březnu 2021

  • motiv nezměněn
  • výrazné poškození, (vybledlý tisk a trhající se polep)

stav v březnu 2021 (detail)

  • poškození: vybledlý tisk a trhající se polep

Chyby v kampani

s

průběžné plochy (rovnoběžné s komunikací)

s

3 stejné motivy těsně vedle sebe

Objednatel a plátce těchto ploch udělal velkou chybu. Produkt – v tomto případě volební kandidáty – jen zesměšnil.

Jak může dělat dobrou kampaň někdo, kdo není schopen ani nakoupit?

Tyto reklamní plochy svým výkonem nepokryjí ani náklady na tisk plakátu a výlep. Natož pronájem.
Navíc někdo nakoupil dva stejné nosiče vedle sebe.

 

Z

Ke svým kampaním vždy vyžadujte platná aktuální data.

Od vaší reklamní nebo mediální agentury požadujte reklamní plochy s doložením jeho reálného výkonu – a ptejte se, jak přesně to změřili.

Chtějte víc než fotografie a základní údaje, které mohou být zastaralé nebo zavádějící.

Vyžadujte přehled výkonů a mapu rozložení kampaně.

I nosič se slevou (třeba i jen za tisíc korun) bude předražený, pokud podá nulový výkon.

P

A nikdy nedovolte, aby agentura sčítala výkony dvou či více nosičů vedle sebe – to už je čistý podvod.